PREMIER Outsourcing je cloudová služba, jejímž prostřednictvím můžete provozovat zakoupený informační systém PREMIER a jeho doplňky na výkonných serverech společnosti PREMIER system a.s., a to zcela bez starostí a potřebné investice do vašeho firemního hardware.
Outsourcing
Čo je Outsourcing
V praxi to znamená, že klient sa prostredníctvom vybranej technológie pripája k dátovej základni informačného systému, ktorej vlastníkom a správcom je outsourcingová spoločnosť (PREMIER system a.s.), ktorá na základe zmluvného vzťahu poskytuje užívateľovi komplexnú starostlivosť a servis informačného programu PREMIER system. Tá tiež preberá všetku zodpovednosť za prevádzku informačnej technológie a všetky úkony spojené s jej prevádzkou a údržbou. Za dobu 10 rokov túto službu využilo viac ako 400 spoločností bez ohľadu na veľkosť firmy a počet záujemcov, ktorí zverujú dáta našej spoločnosti, dynamicky rastie.
Odbornosť a silné zázemie
Venujte sa iba o svojmu podnikaniu a starostlivosti o informačné technológie (komplexné IT riešenie vo firme) nechajte na našich pleciach.
Bezpečnosť a rýchlosť
Garantujeme bezpečnosť a zálohy vašich dát, rýchlu prevádzku bez výpadkov, spoľahlivú úroveň služieb a kvalitnú podporu.
Nič vás neobmedzuje
Pripojte sa bezpečne kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Pracujte so svojimi kleintmi online (účtovné firmy). Prepojte svoje vzdialené pobočky.
Úspora financií
Usporte financie za nákup a aktualizácie HW, správu a služby IT správcov, pripojte sa bezpečne odkiaľkoľvek vzdialene.
Ďalšie dôvody prečo zvoliť PS Outsourcing
- S porovnaním s doterajšou prevádzkou Vás služba nijako neobmedzuje.
- Zákazník nemusí vlastniť server ani potrebný softvér.
- Možnosť pripojenia cez internet odkiaľkoľvek, vrátane mobilných zariadení ako napr. Prípade, Iphone, Android…
- Riešenia pre jednu online prevádzku vzdialených pobočiek.
- Zákazník nemusí vykonávať zálohy a spravovanie siete.
- Výrazne vyššia rýchlosť, bezpečnosť a stabilita (všetky výpočty prebiehajú na serveri), na stanicu sa prenášajú len údery klávesnice, obraz a popr. tlačové úlohy.
- Operatívnejšie riešenie prípadných problémov v programe PREMIER.
- Online technická podpora.
Co je Outsourcing – podrobný popis
- Zatim vše
PREMIER používá více než 4800 firem
Technické podmienky
Ako to funguje?
Klient sa prihlási vzdialenou plochou na server firmy PREMIER system a.s., kde sa mu po prihlásení spustí PREMIER. Všetok výpočtový výkon rieši teda výkonný server a nie PC klienta.
Všetky doterajšie úkony môžete vykonávať ako doteraz v plnom rozsahu vrátane tlače, prikladania a tvorby dokumentov, zasielania emailových správ z programu PREMIER:
Môžete prikladať dokumenty, tlačiť.
Systémové požiadavky
- Na pripojenie na servery PREMIER outsourcing je dostačujúci aj slabší počítač s minimálnymi požiadavkami na hardvér (výkon).
- 3GB RAM a 2 jadrovým CPU. Operačný systém Windows 7 a vyššie. obrazovky 1024 x 768, odporúčame však 1280 x 1024.
- Pre pripojenie z operačných systému Microsoft Windows, vzdialená plocha – Ponuka Štart – Príslušenstvo – Pripojenie k vzdialenej ploche.
- Pre pomalšie internetové pripojenie sa odporúča používať vzhľad IS PREMIER „PREMIER – terminal“ (ponúkne sa automaticky, trvalo je možné predvoliť v užívateľských predvoľbách – pracovná plocha) a rozlíšenie terminálovej obrazovky 1024 x 768, 16 bit.
- Pre pripojenie z macOS, iOS, Android si prosím stiahnite aplikáciu Microsoft Remote Desktop, ktorá je zadarmo pre vybrané operačné systémy:
Ako je zaistená bezpečnosť?
Sú dve roviny zabezpečenia, fyzická a aplikačná, pričom obe sú zaistené na tej najvyššej technologickej úrovni. Fyzické – servery sú umiestnené v profesionálnom Dátovom centre v centre Ostravy alebo Prahy pod neustálym dohľadom dohľadového centra. Dátové centrum je zabezpečené 24-hodinovou strážnou službou bez možnosti prístupu nepovolaných osôb. Čo sa týka aplikačnej roviny, komunikácia je zabezpečená protokolom RDP. Všetku komunikáciu so servermi a okolitým svetom riadi profesionálny firewall, podozrivú komunikáciu zakáže, prípadné povolenie takejto komunikácie môže povoliť školený IT špecialista.
Čo keď v dátovom centre vypne elektrina?
Transformátory v datacentrách Master DC sú zálohované niekoľkými zdrojmi elektrickej energie pre prípad výpadku elektrickej siete. Plná záloha je zaistená cez paralelné alebo sériové zapojenie niekoľkých UPS jednotiek so samostatnými batériovými modulmi. Ďalšia záloha energie je realizovaná dieselovými motorgenerátormi. Zaručená doba zálohy bez tankovania je vždy minimálne 24 hodín. V prípade zapojenia viacerých diesel agregátov je použitý automatický záťažový prenosový switch pre synchronizáciu ich prevádzky.
Ako prebiehajú zálohy dát?
Naše servery sa denne plne zálohujú na externé diskové polia, tieto dáta sa potom navzájom prenášajú medzi datacentrami v Prahe a Ostrave.
Na akom hardvéri služba Outsourcing funguje?
Spoločnosť PREMIER system a.s. využíva najmodernejšiu serverovú technológiu spoločnosti HPE. Servery sú minimálne s dvoma CPU a viac ako 512GB RAM. Disponujeme viac ako 10 takými servermi, ktoré sa neustále modernizujú. Diskové polia sú prevádzkované na vysoko bezpečnom poli RAID 60.
Technické podmínky – podrobný popis
- Zatim vše
PREMIER používá více než 4800 firem
Cenník – Outsourcing
CENÍK SLUŽEB
(ceny jsou uvedeny bez DPH)
Zřízení služby PREMIER Outsourcing
Jednorázový poplatek: | |
Zřizovací poplatek za každého uživatele |
1000,- Kč/za uživatele |
(v ceně je zahrnuto veškeré nastavení nutné pro běh systému včetně tiskáren…) |
Měsíční pronájem
Měsíčně: | |
Měsíční pronájem za každého uživatele |
600,- Kč/měsíc |
(v ceně je kompletní údržba, zálohování) |