PREMIER patrí medzi najrozšírenejšie informačné systémy pre segment menších spoločností a živnostníkov (viac ako 4800 zákazníkov). Predovšetkým v odbore účtovných spoločností a daňových poradcov patríme medzi absolútnu špičku v SR, čoho dôkazom je spokojnosť a referencie našich zákazníkov.
Najlepšia cena/výkon
Bohatá funkčná vybavenosť za dostupnú cenu. Nadštandardné moduly už v základe.
Intuitívny systém
Rýchle vytváranie dát, ľahko dostupné dáta za všetky obdobia. Špecializácia pre účtovné spoločnosti.
Zákaznícka podpora
Dostupná a profesionálna zákaznícka podpora, služby. Vlastné hostingové centrum.
100% aktuálna legislatíva
Garantujeme zaručené a včasné legislatívne aktualizácie, Pripravenosť vždy s predstihom.
Vyberte si moduly podľa potreby
Široká ponuka modulov a nadstavbových riešení vytvára produkt schopný obsiahnuť všetky procesy podnikania, od účtovníctva, miezd, skladov, výroby, eshopov, zákaziek, CRM atď., až po napr. elektronické ukladanie a schvaľovanie faktúr a externých dokumentov, vrátane vyťažovania .
- Výber modulov podľa individuálnych potrieb.
- Možnosť doplňovania a rozšírenia, podľa rastu firmy.
- Program si môžete prispôsobiť svojim potrebám.
Prečo sú naši zákazníci spokojní?
Môžeme sa pýšiť tým, že našich zákazníkov získavame prevažne na základe odporúčaní a referencií, ktoré si nesmierne vážime. Ročne získame viac ako 200 nových klientov. Nielen kvalita našich produktov, ale aj takmer „rodinná“ atmosféra zohrávajú dôležitú úlohu.
- Rýchla a aktuálna legislatíva.
- Jednoduché a intuitívne ovládanie.
- Nízke implementačné a prevádzkové náklady.
- Rýchla odborná pomoc pri riešení problémov.
- Dlhodobá spolupráca a vernostné zľavy.
Výhody
- Špecializujeme sa na účtovné spoločnosti – extra zľavy.
- Prevádzka v cloude – služba PREMIER Outsourcing.
- Nízke implementačné náklady, viac tu.
- Prepojenie na iné systémy.
PREMIER je maximálne univerzálny a má svoje nezastupiteľné miesto vo všetkých odboroch podnikania.
V cene krabicového systému môžete získať profesionálny nástroj na riadenie vašej spoločnosti, ktorý ponúka nástroje na riadenie všetkých firemných oblastí.
Inde nadštandard, u nás v základnej verzii!
Naši zákazníci sú veľmi prekvapení, čo všetko môžu, na rozdiel od konkurencie, nájsť už v základnej verzii, pričom v rovnakej cenovej relácii. Príkladom je profesionálne riešenie miezd a personalistiky do 25 zamestnancov a ďalšie moduly.
- Business Inteligence – reporting.
- Zákazky – komplexne v celom systéme.
- E-agent – zasielanie prehľadov na mobilné riešenie.
- Kalendár.
- Mzdy do 25 zamestnancov (akákoľvek podpora).
PREMIER používá více než 4800 firem
Bezkonkurenčné riešenie pre účtovný odbor. Viac ako 500 účtovných firiem využíva výhody PREMIER system. Program je určený pre malé aj veľké účtovné firmy, daňových poradcov, audítorov. Informačný systém je určený pre maloobchody, veľkoobchody aj špecifické druhy predaja. Plná podpora nákupných, distribučných a predajných procesov tovaru. Informačný systém PREMIER je určený pre služby akéhokoľvek typu. Prepracované riadenie zákaziek ponúka riešenie pre stavebné firmy, autoservisy, personálne, realitné atď. spoločnosti. PREMIER system ponúka efektívne riadenie výroby a technologické plánovanie pre malé aj veľké spoločnosti. Je určený pre akýkoľvek typ výroby. PREMIER system ponúka aj komplexné riešenie pre neziskový a príspevkový sektor. Poskytujeme taktiež bezplatné riešenie pre školskú výučbu.Pre koho je PREMIER?
Účtovnícke spoločnosti
Obchodné spoločnosti
Služby a servis
Výroba
Verejná správa