Program PREMIER svojimi modulmi a funkciami ponúka zákazníkom ideálne riešenie pre kvalitné poskytovanie služieb, vedenie servisu atď. odbory, kde je prioritou riadenie zákaziek a projektov. Podporuje všetky činnosti a procesy spojené s riadením zákaziek – plánovanie, realizácia, sledovanie, analýzu a vyhodnotenie. Máme premyslené riešenie pre poskytovateľov služieb na všetkých úrovniach. Využite ho na maximum!
Služby
Svojou flexibilitou je PREMIER prispôsobivý a poskytuje otvorené riešenie pre akýkoľvek odbor služieb – bezpečnostné agentúry, účtovné služby, reklama, finančníctvo, cestovné kancelárie (riešenie pre DPH), personálne agentúry, IT služby atď. odbory, pre ktoré naši zákazníci využívajú softvér PREMIER.
Servis, Reklama …
Okrem štandardných modulov je pre servisný odbor kľúčový modul zákaziek a špecializovaná agenda „Práca na zákazkách“ alebo „Procesy zákaziek“, kde je možné plánovať a zaznamenávať jednotlivé úkony k zákazke, ktoré potom sú systémom strážené a vstupujú automaticky do fakturácie, vrátane materiálu vydaného k príslušnej zákazke.
Program potom kontroluje objem nevyfakturovaných výkonov na vykonanú fakturáciu a umožňuje sledovať stav a vývoj rozpracovanej zákazky.
Výhody programu pre servisnú činnosť
- Interaktívne sledovanie všetkých pohybov a dokladov z jedného miesta – karty zákazky.
- Záznam jednotlivých úkonov na zákazku, vrátane vydaného materiálu.
- Štrukturálne sledovanie zákaziek vrátane stromového členenia (nadradené zákazky).
- Plánovanie úloh (na osoby, strediská), sledovanie ich plnenia a vývoj zákazky.
- Automatická fakturácia, vstup všetkých výkonov na zákazku do faktúry vrátane vyskladneného materiálu.
- Centrálny elektronický archív – previazanie karty zákazky na externé dokumenty – zmluvy, záznam o oprave.
- Spracovanie miezd na zákazky až na jednotlivé hodiny.
- Reklamácia – sledovanie reklamácií, sledovanie tovaru podľa sériového čísla.