Užívatelia môžu schvaľovať doklady, dokumenty, všetko v súlade s GDPR. Informačný systém PREMIER je možné prepojiť s ďalšími systémami prostredníctvom špičkového nástroja PREMIER API.
Ďalšie riešenia
Integrácia
Rozšírte možnosti programu PREMIER a prepojte ho so systémami tretích strán a využite ponúkané prepojenie. Ak ste nenašli váš softvér, môžeme vám takúto integráciu vytvoriť alebo môžete využiť možnosti nášho profesionálneho API a> rozhranie.
MOŽNOSTI INTEGRACE
API
Prepojte PREMIER s inými systémami!
API (Application Programming Interface) je rozhranie, ktoré uľahčuje prístup k dátam v programe PREMIER Enterprise a umožňuje programovanie a tvorbu aplikácií s prepojením na program PREMIER. API je najmodernejšia možnosť prepojenia s inými aplikáciami, otvorená pre ďalších vývojárov.
Základné funkcie API
- Umožňuje prepojenie PREMIER s externými aplikáciami v oboch smeroch.
- Uľahčuje automatizáciu procesu prenosu dát v reálnom čase.
- API je komplexná – široká ponuka príkazov a funkcií.
- API je otvorené pre vývojárov vrátane prehľadnej dokumentácie.
Příklady použití
Eshop
Účtovné doklady
Vyťažovanie faktúr
Mobilný Sklad
API konektory
Ako je možné využiť modul API v praxi?
- ESHOP – Dáta zhotovené v externom ESHOPU sa môžu online prenášať do informačného systému a tvoriť doklady – objednávky, faktúry. Naopak PREMIER posiela aktuálne stavy o zásobách, nových cenách, nových položkách automaticky do Eshopu.
- Vyťažovanie – Účtovná aj iná spoločnosť môže skenovaním vyťažovať faktúry, účtenky, ktoré sa automaticky účtujú a prenášajú do programu PREMIER.
- Mobilný predaj – Obchodník v teréne môže predávať prostredníctvom externej mobilnej aplikácie a dáta online zasielať do informačného systému PREMIER.
- Work-flow – Manažér môže prostredníctvom jednoduchej mobilnej aplikácie schvaľovať prijaté faktúry ad. doklady, ktoré sa potom uvoľňujú v programe PREMIER na ďalší postup na platenie.
Ďalšie výhody PREMIER API
- Všetka komunikácia prebieha online a nie je časové oneskorenie.
- Aplikácia tretej strany kedykoľvek na požiadanie aktualizuje alebo zapíše potrebné údaje do programu PREMIER.
- Dáta sú kontrolované a modul nedovolí zapísať neštandardné hodnoty.
- Možnosť komunikovať s viacerými účtovnými jednotkami podľa ID_UJ v jednej inštalácii.
- Zabezpečenie cez HTTPS s Basic authorization podľa užívateľa v programe PREMIER.
- Jednoduchý nástroj pre vývojárov – prehľadná dokumentácia.
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám zodopovieme vaše otázky.
PREMIER používá více než 4800 firem
Work-flow
Aké sú výhody Work-flow?
Aplikácia Work-flow ponúka moderné riešenie pre „Elektronický obeh a schvaľovanie dokumentov“, ktorého hlavným cieľom je maximálne znížiť „papierový“ obeh dokladov, zefektívnenie a zrýchlenie práce, centralizácia dokladov na jedno miesto.
- Zamedzenie straty originálneho dokladu kolujúceho po firme.
- Schvaľovanie dokladov online s uchovaním skenu na jednom mieste.
- Plne elektronické spracovanie dokumentov.
- Výkonný nástroj na kontrolu nákladov, napr. interných nákupov.
- Úsporu času všetkých zúčastnených – učtáreň – schvaľovatelia.
Hlavné funkcie Work-flow
V schvaľovaní môžete schvaľovať vo všetkých moduloch (prijaté objednávky, prijaté faktúry, interné žiadanky atď.). Súčasťou schvaľovania je aj online náhľad na originálny doklad a možnosť využitia externých DMS systémov (Sharepoint, Capsa ad.). Akékoľvek nastavenie je potom variabilné, užívateľsky prispôsobiteľné.
- Emailové notifikácie pri pridelení schválenia dokladov. Nastavenie lehoty na ďalšie upozornenia a upomienky pri omeškaní so schválením.
- Možnosť schváliť, vrátiť doklad so žiadosťou o detaily, alebo zamietnutie.
- História schvaľovania na každom doklade.
- Možnosť zasahovať v priebehu schvaľovania – doplnenie stredísk a zákaziek.
- Možno využiť aj modul pošty, na schvaľovanie už od „recepcie“.
- Schvaľovanie PF už na úrovni pošty, obstaranie PF na základe schválenej pošty.
- Prepojenie s DMS servermi, viď. napr. www.capsa.sk, Sharepoint ad.
Prispôsobte si schvaľovanie svojim potrebám
- Možnosť skenovať ľubovoľné dokumenty a umiestniť ich do systému elektronického schvaľovania.
- Hierarchické a paralelné schvaľovanie určených osôb na základe ich práv.
- Možnosti schválenia dokladu viacerými osobami naraz.
- Ďalšie podmienky na schválenie – výška čiastky, zákazka, stredisko, dokladový rad.
- Možnosť delegovania práv používateľa v prípade jeho neprítomnosti.
- Určenie podmienok a práva osôb pre schvaľovanie – typ dokladu, čiastka na doklade, väzba na vybranú zákazku, ad. parametre.
Work-flow – podrobný popis
- Zatim vše
PREMIER používá více než 4800 firem
Vyťažovanie dokladov
Stop prepisovania údajov z faktúr
PREMIER ponúka vlastný nástroj PREMIER Ai, ktorý dokáže automaticky vyčítať informácie z faktúr a dokladov a prináša množstvo ďalších užitočných funkcií. Viac informácií o PREMIER Ai nájdete tu.
- Rýchlejšie ako ručné zadávanie faktúr a účteniek
- Znižovanie nákladov, rýchlejšie platby, účtovný reporting
- Mobilné aplikácie pre ľahšie zasielanie faktúr či účteniek
Zvieratá
Modul Zvieratá
Modul slúži na evidenciu zvierat evidovaných ako hromadne, tak aj individuálne, a to vrátane ich odpisovania. Jednotlivé pohyby je možné zadávať po naplnení 6 číselníkov (stajne, ocenenia, zaúčtovania, preradenia, pohyby, kategórie).
Pre naplnenie týchto číselníkov je možné použiť načítanie dát z nami pripravených vzorov, obsahujúce bežne používané druhy pohybov, kategórií a pod.
Základné funkcie
- Modul je previazaný s účtovníctvom, pohyby a odpisy zvierat možno teda automaticky účtovať (obdobne ako pri majetku).
- Evidencia kariet zvierat (podľa nastavenia v číselníku kategórií sú karty buď hromadné alebo individuálne).
- Členenie podľa stajní, stredísk, zákaziek a doplnkových analýz.
- Na karte je možné evidovať aj evidenčné údaje ako napr. ušná známka, ušná známka matky, kód otca, plemien…
- Daňové a účtovné odpisy – vedenie daňových odpisov vo všetkých variantoch podľa platných právnych predpisov (zrýchlený odpis, lineárny odpis, zvýšená vstupná cena a pod.).
- Možnosť automatického naplnenia číselníkov podľa pripravených vzorov.
- Funkcia generovania automatických pohybov (kŕmne dni, hmotnostný prírastok, vzrastový prírastok).
- Možnosť preraďovania zvierat z hromadnej do individuálnej kategórie (podľa číselníka preradenia).
Ďalšie výhody pre poľnohospodársku výrobu v systéme PREMIER
- Hospodársky rok – výhodný pre sezónnosť poľnohospodárskej výroby.
- Doplnkové analýzy – okrem dvoch základných (závod-stredisko, zákazka) sú tu 3 voľne pomenovateľné (napr. stajňa, stroj, pozemok, výkon…).
- Nedokončená výroba – automatické účtovanie, automatické uzatváranie, sledovanie viacročných plodín a porastov.
- Rozpúšťanie réžií – v tomto module (na záložke Zákazky) je možné vykonávať rozpúšťanie správnej a výrobnej réžie, rozpúšťanie hnojenia, rozpúšťanie práce strojov.
- Rozpúšťanie podľa mesačnej alebo ročnej pomerovej základne.
- Evidencia a sledovanie mechanizácie (opravy, spotreba palív, plánovanie údržby, servisné prehliadky…).
- Mostná váha – modul umožňuje priame prepojenie s váhou.
- Poľnohospodárske laboratórium – automatický výpočet zrážok podľa noriem.
Majetek – podrobný popis
- Zatim vše